U ventilatore HVLS hè statu inizialmente sviluppatu per l'applicazioni di l'allevamentu di l'animali.In u 1998, per rinfriscà e vacche è riduce u stress termicu, l'agricultori americani cuminciaru à usà motori ingranaggi cù pale di fan superiore per furmà u prototipu di a prima generazione di grandi fan.Allora hè stata gradualmente largamente utilizata in scenarii industriali, occasioni cummerciale, etc.

1. Grande attellu、garage

A causa di a grande zona di custruzzione di grandi impianti industriali è attelli di produzzione, hè particularmente impurtante di sceglie l'equipaggiu di raffreddamentu adattatu.A stallazione è l'usu di grande HVLS Fan industriale pò micca solu riduce a temperatura di l'attellu, ma ancu mantene l'aria in l'attellu liscia.Migliurà l'efficienza di u travagliu.

ventilatore industriale-1

2. Logistica di magazzini, centru di distribuzione di merchenzie

A stallazione di grandi fanali industriali in magazzini è altri lochi pò prumove in modu efficace a circulazione di l'aria di u magazzinu è impediscenu chì e merchenzie in u magazzinu sò umidi è muffati è rotted.Siconda, l'impiegati in u magazzinu sudanu quandu si movenu è imballanu a merchenzie.L'aumentu di u persunale è di e merchenzie pò fà chì l'aria sia facilmente contaminata, l'ambiente si deteriorarà, è l'entusiasmu di l'impiegati per u travagliu diminuirà.À questu tempu, a brisa naturali è cunfortu di u fanali industriali pigliarà u corpu umanu.E ghiandole sudoripare superficiali ottene un effettu di rinfrescante còmode.

ventilatore industriale-2

3. Grandi lochi publichi

Gimnasi à grande scala, centri commerciali, sale di mostra, stazioni, scole, chjese è altri lochi publichi à grande scala, l'installazione è l'usu di grandi fanali industriali ponu micca solu disperse u calore causatu da a crescita di e persone, ma ancu eliminà l'odore. in l'aria, creendu un ambiente più còmode è adattatu.

ventilatore industriale-3

A causa di i vantaghji di l'approvvigionamentu di HVLS à grande scala, l'alta efficienza è u risparmiu d'energia, hè largamente utilizatu in i lochi d'allevamentu di grande scala, in fabbriche automobilistiche, fabbriche di machining à grande scala, lochi cummerciale, lochi publichi à grande scala, etc. À u listessu tempu, cù l'aumentu cuntinuu di i posti di appiecazione, a tecnulugia di pruduzzione di i grandi fan industriali hè constantemente aghjurnata, è hè statu sviluppatu un mutore brushless à magnete permanente più efficiente è risparmiu d'energia, chì hà una vita di serviziu più longa è un costu d'usu più bassu. chè u riduttore di ingranaggi.

 

 


Tempu di Postu: Aug-18-2022
whatsapp