Ventilatori High Volume Low Speed (HVLS).sò carattarizati da u so grande diametru è a velocità di rotazione lenta, chì li distingue da i ventilatori di tettu tradiziunali. Mentre a velocità di rotazione esatta pò varià secondu u mudellu specificu è u fabricatore, i fan HVLS tipicamente operanu à velocità chì varienu da circa 50 à 150 rivoluzioni per minutu (RPM).
U terminu "bassa velocità" in i fan HVLS si riferisce à a so velocità di rotazione relativamente lenta cumparatu cù i fan tradiziunali, chì generalmente operanu à velocità assai più altu. Questa operazione à bassa velocità permette à i fan HVLS di trasfurmà in modu efficiente grandi volumi d'aria mentre generanu un rumore minimu è cunsumendu menu energia.
A velocità di rotazione di un fan HVLS hè cuncepitu currettamente per ottimisà u flussu di l'aria è a circulazione in spazii grandi cum'è magazzini, facilità di fabricazione, gimnasia è edifici cummerciale. Operandu à bassa velocità è movendu l'aria in modu dolce è coherente,Fans di HVLSpò creà un ambiente còmode è ben ventilatu per l'occupanti minimizendu u cunsumu d'energia è i costi operativi.
Tempu di post: Apr-19-2024