Dominemu a tecnulugia core di u fan!

21 di dicembre di u 2021

maestru

Apogee hè statu stabilitu in u 2012, a nostra tecnulugia core hè un mutore è un mutore di magneti permanenti, chì hè u core di u Fan HVLS, a nostra cumpagnia hà più di 200 persone, è 20 persone in a squadra di R & D, avà premiata cù innovatori è high-tech naziunali. certificatu d'impresa, avemu più di 46 diritti di pruprietà intellettuale per u mutore BLDC, u mutore di u mutore, è i Fans HVLS.

In u mercatu di i fan HVLS, ci sò dui tipi diffirenti "tippu di trasmissione di ingranaggi" è "tipu di trasmissione diretta".

Parechje anni fà, ci hè solu un tipu di trasmissione di ingranaggi, cum'è sapemu chì l'accionamentu di ingranaggi pò riduce a vitezza di u mutore è à u stessu tempu pò aumentà u torque secondu u rapportu, ma a debule hè chì ci hè ingranaggi è oliu, ancu s'è aduprendu u megliu drive di marca di marca, ci hè sempre 3-4% di prublemi di qualità, a maiò parte sò prublemi di rumore.U costu di after-service di HVLS Fan hè assai altu, u mercatu cerca una suluzione per risolve u prublema.

Un mutore BLDC persunalizatu era a suluzione perfetta per rimpiazzà a trasmissione di l'ingranaggio!U mutore deve esse eseguitu à 60 rpm è cun torque abbastanza sopra 300N.M, basatu annantu à i nostri 30 anni di sperienza cù i mutori è i cunduttori, avemu patentatu sta serie - DM Series (Direct Drive with Permanent Magnet BLDC motor).

maestru 1

Quì sottu hè u tippu di trasmissione di l'ingranaggio di cunfrontu versus u tipu di trasmissione diretta:

Semu u primu fabricatore domesticu di fan di motori à magneti permanenti è a prima impresa à avè un brevettu d'invenzione industriale di magneti permanenti.

A serie DM hè u nostru mutore à magnete permanente, u diametru hà 7,3 m (DM 7300) 、 6,1 m ( DM 6100) 、 5,5 m ( DM 5500) 、 4,8 m (DM 4800) 、 3,6 m ( DM 3600) 、 3,6 m ( DM 3600) 、 DM 3000) opzioni.

In quantu à l'accionamentu, ùn ci hè un riduttore, ùn ci hè menu mantenimentu di riduttore, senza costu post-vendita, è u pesu generale di tuttu u fan hè ridutta per ottene un funziunamentu ultra silenziu di 38db di u fan.

Da u puntu di vista funziunale di u fan, u mutore di magnete permanente hà una larga gamma di regulazione di a velocità, un rinfrescante d'alta velocità à 60 rpm, una ventilazione vulgari à 10 rpm, è pò eseguisce per un bellu pezzu senza u rumore di a temperatura di u mutore.

Da un puntu di vista di sicurità, tuttu u prucessu di u ventilatore di u tettu hè riscaldatu.U monitoraghju di vibrazioni hè sicuru è affidabile, è a struttura interna hè stata ancu ottimizzata è aghjurnata per assicurà a sicurità di u fan à 100%.

Da a perspettiva di u risparmiu d'energia, usemu mutori IE4 ultra-alta efficienza, chì risparmianu 50% energia cumparatu cù i ventilatori di u tettu di u mutore d'induzione di a listessa funzione, chì ponu salvà 3000 yuan in bollette d'electricità annu.

U fan di mutore di magneti permanenti deve esse a vostra megliu scelta.

maestru 2

Tempu di Postu: Dec-21-2021
whatsapp